What happened to frogfur?

Alligatorbling

หัวเราะดังลั่น
V.I.P. Member
Joined
Nov 14, 2007
Messages
46,354
Reaction score
60,023
That guy was the only one that started more threads than me. Anyone know if hes ok?
 

Olds442

Senior Member
Joined
Jan 22, 2010
Messages
15,017
Reaction score
22,847
he quit smoking reefer. he checks in every now and again from what I've seen.

edit: Mal is right, i forgot the war story thing.
 

Alligatorbling

หัวเราะดังลั่น
V.I.P. Member
Joined
Nov 14, 2007
Messages
46,354
Reaction score
60,023
I figured his lack of threads was linked to him cutting out smoking bud.
 

Alligatorbling

หัวเราะดังลั่น
V.I.P. Member
Joined
Nov 14, 2007
Messages
46,354
Reaction score
60,023
Well that's funny lol
 

Alligatorbling

หัวเราะดังลั่น
V.I.P. Member
Joined
Nov 14, 2007
Messages
46,354
Reaction score
60,023
So dude took war stories from a book and told the stories like he had lived them? Lmfao
 

Malikon

죽을래
V.I.P. Member
Joined
Jan 21, 2010
Messages
75,284
Reaction score
215,906
He also possibly faked a stroke and claimed to have no memory of this place and only found it through a browser bookmark.
Yeah I forgot about that part.

I didn't really pay attention to Round 2.
 

Lungo

Senior Member
Joined
Feb 19, 2009
Messages
7,234
Reaction score
11,333
All tadpoles grow into frogs, but not all frogs started as tadpoles.
 

RAG7890

Senior Member
Joined
Jul 11, 2010
Messages
15,910
Reaction score
26,253
Yeah I forgot about that part.

I didn't really pay attention to Round 2.
Can't find the Thread just now Mal but would like to say that your recent "ear rape" comment will go down as an absolute classic on MLPF. :rofl::rofl::rofl:

:thumbs: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:

Cheers, Rudi
 

Malikon

죽을래
V.I.P. Member
Joined
Jan 21, 2010
Messages
75,284
Reaction score
215,906
oh that awful song in the TheX's snow/bike thread.

definitely one of the shittiest pieces of crap I've ever heard.

When your music makes Nikki Minaj sound like Classical Genius,..your music is garbage.
 




Top