Search results

  1. Stevie 202

    Is my band asking too much?

    In the old days, people would cruise live music venues and check out all the other bands on the scene. When they’d see someone they liked, they’d poach him. ...better than auditions.
  2. Stevie 202

    Dan Aykroyd Has Lost His Damn Mind

    He used to go out with my sister when they were in their teens.
  3. Stevie 202

    Dan Aykroyd Has Lost His Damn Mind

    I got one of the little bitty airline size ones to get the little bitty skull :thumb:
  4. Stevie 202

    NYC Biker War

    Jordan Peterson explains why in certain circumstances violence is a viable means of getting ahead in society. (pre-amble is worth it but keep watching till about 2 min in when he finally starts getting to the point) it’s only about a minute, then it spirals off into a buncha other shit..i...
  5. Stevie 202

    A knock on my door

    Although I do have pants, so at least I got that going for me...
  6. Stevie 202

    A knock on my door

    Dog dresses way better than I do...
  7. Stevie 202

    Cannabis experts, please help

    :laugh2: beat me to it
  8. Stevie 202

    Our cat is a bit messed up. -concerned.

    Ah well... Didn’t read the whole thread. Glad to hear it. :thumb:
  9. Stevie 202

    Our cat is a bit messed up. -concerned.

    Take it to the vet or at least get a phone consultation.
  10. Stevie 202

    Britain's Vietnam War

    Mark Felton has a lot of really good history vids on his channel. Sounds kinda like John Houseman...
  11. Stevie 202

    Area 51 Photos

    :laugh2: The ones that could read probably had second thoughts about the plan... ‘specially when they got to the part about deadly force.
  12. Stevie 202

    'Mad' Mike Hughes dies after crash-landing homemade rocket...

    Not like he wasn’t just begging for it... :laugh2:
  13. Stevie 202

    Differences in telecaster 3 saddle bridge assembly's

    Yeah, I’m not seeing the advantage to that replacement He’s better off just changing the saddles.
  14. Stevie 202

    'Mad' Mike Hughes dies after crash-landing homemade rocket...

    And there you have it. Flat-earthers for the LOLZ :laugh2:
  15. Stevie 202

    Didn't see this happening...

    This shit is comedy gold...it’s like a sideshow. Freaks and weirdos on display..step right up. Ya never know what‘ll happen next. LOLZ for days. I’m keeping well entertained in my old age :thumb:
  16. Stevie 202

    This isnt a thread about the state of the youth but it is

    I get it. I do. My point was; Some things you just can’t change so for your own peace of mind, don’t let it get to you.
  17. Stevie 202

    This isnt a thread about the state of the youth but it is

    Meh... There’s always been idiots in charge. A smart man carries on accordingly.
  18. Stevie 202

    This isnt a thread about the state of the youth but it is

    Why let it bother you? Honestly, I don’t really give a shit what the other monkeys are doing.
  19. Stevie 202

    National Anthem butchered yet again

    Studio version was pretty amazing.


Latest Threads



Top