Recent content by twst1up

  1. twst1up

    new xbox: anyone gonna try a preorder?

    I was looking to buy a half dozen or so as an investment, they all sold out so damn fast tho
  2. twst1up

    new xbox: anyone gonna try a preorder?

    I know I'm gonna need 2 at Christmas time. Tried to score the ps5 but that was a shitshow.
  3. twst1up

    Getting a new puppy, need name suggestions...

    Damn, now I'm worried
  4. twst1up

    Getting a new puppy, need name suggestions...

    I've heard that, thank you
  5. twst1up

    Getting a new puppy, need name suggestions...

    We had a neighbor dog in wv named D.O G Aka: Dee-O-jee
  6. twst1up

    Getting a new puppy, need name suggestions...

    Getting her this Saturday....still.havent agreed on a name lol
  7. twst1up

    5e3 filament wiring questions

    Didn't understand everything you wrote, but what I did was very helpful. Sounds like I'm good to go. Only thing left is wiring up the power cord. Well, and building the cab
  8. twst1up

    5e3 filament wiring questions

    Hey now! Been building a mojotone kit. I've built a pedal, ive wired guitars, thats it. I can follow the wiring diagram that came with the kit but can't read schematics. I've been testing continuity along the way to make sure my soldering connections are good. I'm almost done, one of the...
  9. twst1up

    Super spreader event...

    How fuckin' hot is that?? -twst Ronnie Sooooo steamy
  10. twst1up

    Which was better: The Addams Family or The Munsters?

    Munsters, no question I'd take a hand job from thing tho
  11. twst1up

    Getting a new puppy, need name suggestions...

    Bamboo has made it to our list. First heard that song in Jamaica lol
  12. twst1up

    Getting a new puppy, need name suggestions...

    My wife suggested a female boxer, i was about to say "oh yeah Muhammad Alis daughter" than we got distracted
  13. twst1up

    Getting a new puppy, need name suggestions...

    I like honky, or whitey Ooh, how bout "priviledge"?


Latest Threads



Top