Les Paul Copy

Discussion in 'Member Classifieds' started by MJKalman, Mar 29, 2009.

  1. Gunner

    Gunner CEO Teen Axe Leader V.I.P. Member

    Messages:
    13,841
    Likes Received:
    180
    Joined:
    Jun 16, 2008
    DJ has a lock on 3rd!
     
  2. Gunner

    Gunner CEO Teen Axe Leader V.I.P. Member

    Messages:
    13,841
    Likes Received:
    180
    Joined:
    Jun 16, 2008

    Does he even know what profile means?
     
  3. Skynyrdpicker

    Skynyrdpicker Senior Member

    Messages:
    3,856
    Likes Received:
    148
    Joined:
    May 7, 2008
    Not that I really care about this thread, but how can you tell that? :hmm:

    Thanks :thumb:
     
  4. Gunner

    Gunner CEO Teen Axe Leader V.I.P. Member

    Messages:
    13,841
    Likes Received:
    180
    Joined:
    Jun 16, 2008
    Here's a post he made in his "own" profile. He doesn't even know how to use Visitors Messages.


     
  5. Gunner

    Gunner CEO Teen Axe Leader V.I.P. Member

    Messages:
    13,841
    Likes Received:
    180
    Joined:
    Jun 16, 2008
  6. Gunner

    Gunner CEO Teen Axe Leader V.I.P. Member

    Messages:
    13,841
    Likes Received:
    180
    Joined:
    Jun 16, 2008

    See post 215.
     
  7. Skynyrdpicker

    Skynyrdpicker Senior Member

    Messages:
    3,856
    Likes Received:
    148
    Joined:
    May 7, 2008
    Cool! :thumb:
     
  8. Gunner

    Gunner CEO Teen Axe Leader V.I.P. Member

    Messages:
    13,841
    Likes Received:
    180
    Joined:
    Jun 16, 2008

    You're in 5th!:thumb:
     
  9. Leumas

    Leumas Senior Member

    Messages:
    12,913
    Likes Received:
    12,702
    Joined:
    Feb 9, 2009
    Hey man, I'm in 6th. At least you get a consolation prize. Now we'll never get that sweet deal on custom websites.
     
  10. Gunner

    Gunner CEO Teen Axe Leader V.I.P. Member

    Messages:
    13,841
    Likes Received:
    180
    Joined:
    Jun 16, 2008

    :laugh2::laugh2::laugh2::laugh2::laugh2:
     
  11. djwilbanks

    djwilbanks V.I.P. Member

    Messages:
    28,339
    Likes Received:
    7,700
    Joined:
    May 16, 2008
    :thumb:
     
  12. Paul_Cat

    Paul_Cat Senior Member

    Messages:
    1,482
    Likes Received:
    284
    Joined:
    Mar 13, 2008
    Holy Jesmus! I just wasted more of my life reading ANOTHER 4 PAGES of this madness like last night!! Dang kids!@

    angry repost!!:
    [​IMG]
    FROWN OF DISAPPROVAL
     
  13. Paul_Cat

    Paul_Cat Senior Member

    Messages:
    1,482
    Likes Received:
    284
    Joined:
    Mar 13, 2008
    I know I didn't have to but it was quite entertaining while I buttered toast :D
     
  14. djwilbanks

    djwilbanks V.I.P. Member

    Messages:
    28,339
    Likes Received:
    7,700
    Joined:
    May 16, 2008
  15. MJKalman

    MJKalman Senior Member

    Messages:
    109
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 29, 2009
  16. standard man

    standard man Senior Member

    Messages:
    4,326
    Likes Received:
    220
    Joined:
    Apr 4, 2009
    Hey man. Douglas guitars are great. And they are CHEAP!!!
     
  17. XaviereMan500

    XaviereMan500 Senior Member

    Messages:
    155
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Feb 1, 2009
    You guys wasted so much time lol and so did I reading that shit haha 14 year old kids dont understand what a Budget means... atleast I didnt when I was his age.. picky picky picky.. never in my life have I seen someone so picky with $300... Everything the kid bitched about was cosmetic!!!!! when I was 14 I was happy as shit with my $150 guitar Pack... thing sounded like shit looked like shit and played like shit... but it was my shit and I was happy haha
     
  18. Skynyrdpicker

    Skynyrdpicker Senior Member

    Messages:
    3,856
    Likes Received:
    148
    Joined:
    May 7, 2008
    I told him to get the Xaviere! :laugh2: He didn't like the inlays! When I was 14, all I had was a cheap Strat copy with a bowed neck.

    He has a nice Epi now, though :thumb:
     
  19. StrangerNY

    StrangerNY Senior Member

    Messages:
    8,189
    Likes Received:
    600
    Joined:
    Aug 26, 2008
    Holy Mother Of Jimmy Page.

    This was the most annoying goddamn thread I've ever read on this forum.

    If anybody lives near this kid, do me a favor. Drive over to his house and smack him in his head. Thx.

    - D
     
  20. GibsonSlash

    GibsonSlash Senior Member

    Messages:
    1,847
    Likes Received:
    50
    Joined:
    Apr 2, 2008
    I believe R9 and Vast live close to him :naughty:
     

Share This Page